Tuesday, March 31, 2009

ulat buku :p

[type] backspace
[type] backspace lagi

masuk kali ini sudah entah berapa kali jari jemari kontotku menaip tapi at the end tanda nokhtah terus ctrl A and delete.

apakah?hehe rasa macam cerita tak menarik untuk diri sendiri membaca untuk masa kehadapan :P

saya prefer baca sesuatu yang ada sense of humour..hehe baru saya happy dah boleh berfikir jauh.

setiap kali saya online..first blog yang akan saya intai is gadis sarawak a.k.a ju ...blog ni ada seperti sarkis walaupun si penulis tu mengalami gangguan lemak tepu di hati dan otaknya.(apakah ini ju? :p) sebab apa saya suka?hehe..sebab ju cun lah :p

tak boleh baca blog yg agak serius,marah-marah,gloomy...dan sewaktunya.walaupun ada kata-kata nasihat dalam tu,lagi baca lagi saya stress..tak merawat jiwa langsung :p suka hati saya dan suka hati korang lah kan hehe..

hurm...

abaikan yang di atas..itu sahaja iklan happy feet :p

myself: apakah kejayaan yang telah saya kecapi dalam masa 3 bulan tahun ini?

sedang asyik mencharge badan dengan arus elektrik (TQ Dr.Family)..bibir ini mengukir senyum sebaris hehe..cewah..:P

bukan sebab angau atau pun tertelan langau..tapi saja nak bagitahumyself empunya diri yang tak seberapa pandai IQ nya telah berjaya khatam 3 buku dalam masa sebulan :D WeeEee...

I love U Ashiq!kata abg ash kepada saya :p satu kemajuan sebabnye after 3 tahun baru nak berchenta dengan buku :p saya bukanlah ulat buku..baca apabila hati ingin membaca.saya prefer melihat dunia..berjalan sambil belajar hehe..

come on Ashiq!reading is fun! :D insyaAllah nanti saya kongsi resipi tentang 3 buah buku saya dah baca :D nampaknya..i have my new hobby and business to be!~ InsyaAllah.


P/s: Ju dan bodak goomok...jom gi bookfair :D

"betulkan yang biasa...biasakan yang biasa"

3 comments:

  1. ewah ewah.. pink skg ek..
    bookfair? marih

    ReplyDelete
  2. weols pun nak tau gak mcmana bleh jd hobby.. sbb weols pun amat2 sgt tak suka membaca..hatta paper pun malas nak baca..camno?(tp kat blog suka lak..ahaks)and buku bm darjah 3 yg ada syair puteri bongsu tu..woohoo

    btw, slm kenalan and slam ramadhan and salam merdeka..wah byk betul slmnye yerk!Hiks

    ReplyDelete
  3. ahaks...lamanya tak update blog!hahaha..busy dengan kerja..no time for blogging :p

    anyway..salam kenal mummYaeesh :)

    ReplyDelete