Friday, March 6, 2009

hari raya

senyuman seorang principal
salam jumaat yang indah
selamat hari raya untuk semua
hari ini cuaca tenang,indah,damai
"good morning,teacher"
anak-anak saya ceria semua nya
hari ini anak-anak saya sudah pandai..Yeah!~
"how are you today?"
"I am fine,thank you teacher"
mari tepuk tangan untuk anak-anak saya hehe..
aduhai..semua happy hari ini
alhamdulillah,sudah banyak improvement di tunjukan
mohon padaNya anak-anak saya dilapangkan hati
mudah belajar dengan baik,insyaAllah.
hari ini dan insyaAllah saya bakal dapat 2 lagi student baru
hehe..after 2 months,Allah tambahkan lagi rezeki..syukur :)
student untuk tutorial juga bertambah..alhamdulillah :)
chaiyok chaiyok!!dont give up!!
saya kena berusaha keras dan keras lagi :D
hari ini juga...hari best..sebabnye..
hari ini hari jadi mak saya..:D
"Happy Birthday to you...Ashiq sayang mak selalu...muahmuahmuah.."
Thank you for your loves,cares,supports and doa untuk Ashiq sekeluarga.
May Allah loves you even more :)
"pandang tabung kira sen,hurm..masih belum cukup - oh rumput duit..dimanakah engkau? :p"

No comments:

Post a Comment